FAQs

Jak mogę skontaktować się z Shred?

- Możesz wysłać do nas e-mail na adres shredwearsport@gmail.com lub skontaktować się przez Instagram - @shredwearsport

Skąd wysyłamy?

- Wysyłamy z Polski.

Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

- Ponieważ naszym celem jest możliwie najszybsza realizacja zamówień, wszelkie zmiany/anulacje należy zgłosić w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Wszystkie prośby po tym terminie zostaną odrzucone. Twoje zamówienie może zostać zwrócone otrzymasz pełny zwrot pieniędzy po jego otrzymaniu. 

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane? 

- Wszystkie zamówienia są realizowane i wysyłane z naszego magazynu. Prosimy o pozostawienie dodatkowego czasu na przetworzenie zamówienia w okresie świąt i wyprzedaży. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia będą realizowane w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia i wysyłane następnego dnia po dniu realizacji. Co się stanie, jeśli nie otrzymam zamówienia?

Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 10 dni od wysyłki, przysługuje Ci pełny zwrot pieniędzy.  Jak zwrócić przedmiot? - Skontaktuj się z nami pod adresem shredwearsport@gmail.com

Co się stanie, jeśli otrzymany(e) przedmiot(y) będzie wadliwy/
nieprawidłowy/uszkodzony?

- Jeśli otrzymałeś towar, który jest nieprawidłowy, brakuje go i/lub jest uszkodzony, skontaktuj się z nami. Po otrzymaniu paczki podaj numer zamówienia, zdjęcia przedmiotu(ów) i wszystkie powiązane odniesienia. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać Twoją sprawę tak szybko, jak to możliwe.

 Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

- Wszystkie zwroty środków zostaną przelane na Twoją pierwotną formę płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwrot środków zostanie przesłany do banku wydającego kartę w ciągu 7–10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu lub prośby o anulowanie. Jeśli masz pytania dotyczące daty zaksięgowania środków na Twoim koncie, skontaktuj się z bankiem wydającym kartę. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze kredytu na zwrot, oto co możesz zrobić: Skontaktuj się z bankiem/wydawcą karty kredytowej. Zaksięgowanie zwrotu środków na Twoim koncie może zająć trochę czasu.