FAQs

Jak mogę skontaktować się z Shred?

- Możesz wysłać do nas e-mail na adres shredwearsport@gmail.com, a nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci we wszystkim, czego potrzebujesz!

Czy wysyłamy na cały świat?

- Tak

Skąd wysyłamy?

- Wysyłamy z Polski.

Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

- Ponieważ naszym celem jest możliwie najszybsza realizacja zamówień, wszelkie zmiany/anulacje należy zgłosić w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Wszystkie prośby po tym terminie zostaną
odrzucone. Twoje zamówienie może zostać zwrócone i otrzymasz pełny zwrot pieniędzy po jego otrzymaniu.

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane? 

- Wszystkie zamówienia są realizowane i wysyłane z naszego magazynu. Prosimy o pozostawienie dodatkowego czasu na przetworzenie zamówienia w okresie świąt i wyprzedaży. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia będą realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od daty złożenia zamówienia i wysyłane następnego dnia po dniu realizacji. Należy pamiętać, że nie wysyłamy w weekendy.

Co się stanie, jeśli nie otrzymam zamówienia?

- Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 10 dni od wysyłki, 
przysługuje Ci pełny zwrot pieniędzy.
Jak zwrócić przedmiot? - Skontaktuj się z nami pod adresem shredwearsport@gmail.com

Co się stanie, jeśli otrzymany(e) przedmiot(y) będzie wadliwy/
nieprawidłowy/uszkodzony?

- Jeśli otrzymałeś towar, który jest nieprawidłowy, brakuje go i/lub 
jest uszkodzony, skontaktuj się z nami. Po otrzymaniu paczki podaj
numer zamówienia, zdjęcia przedmiotu(ów) i wszystkie powiązane
odniesienia. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać Twoją sprawę
tak szybko, jak to możliwe.

 Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

- Wszystkie zwroty środków zostaną przelane na Twoją pierwotną formę płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwrot środków zostanie przesłany do banku wydającego
kartę w ciągu 7–10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu lub prośby o anulowanie. Jeśli masz pytania dotyczące daty zaksięgowania środków na Twoim koncie, skontaktuj się z bankiem wydającym kartę. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze kredytu na zwrot, oto co możesz zrobić: Skontaktuj się z bankiem/wydawcą karty kredytowej. Zaksięgowanie zwrotu środków na Twoim koncie może zająć trochę czasu.